Hilal-95 ZAslan2323 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️ 28+4 kasımda allah izin verirse inşallah zamanında gelsinler🤗 bana heyecan basmaya başladı duygularm felan değiliyor sürekli sizinde ölemi
DerinMavii nazcicek_3 nerden biliyorsunuz gün verdiler mi bende sezeryan olucam ama belirli bir gün yok
ZAslan2323 Fulyabaykan valla benimde 20 Kasım görünüyor ama erken diye düşünüp hazirlamadim daha ama bir iki hafta başlarım yavaş yavaş
Curcu 28+5 ben de düşündükçe kalbim çarpıyor hem korkudan hem heyecandan. Ve ne bebeğimin kıyafetlerini yıkadım ne hastane çantamı hazırladım ne de doktor bulabildim :(
analaka şuan 31 haftalık olduk çok şükür🤗😍 enson 4kasımda doğurmuş olman gerekiyor dediler .Tüm alılverişim tamam ama hastaeçne çantamı hazırlamadım😂
oglumu_buyutuyorum Bende 27+5 yakınız ❤️ instgram sayfamda hafta hafta fotoraflarımk ekliyorum beklerim ❤️ @oglumu_buyutuyorum
ZAslan2323 ZAslan2323 hepinize hayirli doğumlar dilerim arkadaşlar ınsallah saglikla kucağımıza aliriz benimde 20 Kasım görünüyor gercekten zaman geçmiyor sanki