Ben de küçük fısfıslı şişeler alıp mandalinalı kolonya doldurayım etiket basayım diyorum. Pandemiye uygun bir hediye olur:) tohumlu kalem de olabilir.
Ben hediyeliklerin işe yaramasını istiyorum hep nedense. Öğretmenim ben. Nişanımda da tohumlu kalem dağıttım. Nikah şekerim de Darüşşafaka’nın bağış magnetleriydi:)