Merhabalar:)) ilk hamileliğim ve 6.haftadayım geçen hafta dr gittiğimde kan uyuşmazlığımız olduğunu öğrendim bu hafta testler yapıldı cmrtsi yine kontrolüm olucak. Araştırdığım kadarıyla ilk gebelikte sorun olmuyor diyorlar ama aşılama ol diyen de çok. İlk gebeliğin olduğu için çok tedirgin oluyorum herşeyden 😓 Başına gelen oldu mu hiç acaba