Shr_ ben de 11 haftaligim dün o akıntı şikayeti ile gittim doktora,bebek iyi gözüküyordu 11 ile 14.hafta arasında yasanabilen bir durummus her şeye rağmen düşük önleyici bir iğne yaptılar bu sıkıntıyı bir müddet çekeceksiniz denildi. Durum normal karşılandı yani çok geçmiş olsun.