Sibeeelmoom bende taşıyıcıyım,eşime bulaştırmadım cok sükür insaallah dogacak olan evlatlarımızada bulastırmam hep dua ediyorum, bi yandan doğumu düsünürken bi yandan da sarılığı dert ediyorum. Doktorum sakin kalmamı daha önce bir çok taşıyıcı anneyi dogurttugunu ve cocuga bulaş olmadıgını söyleyerek beni defalarca rahatlattı, dogumdan hemen sonra bebege aşı yapıyorlarmış ve daha sonra kontroller tabi bakalım sağlıkla alalım insaallah kucaklarımıza🥲 heyet kararını nasıl aldırdınız acaba ben ilac vs kullanmıyorum?