hanife-71 kızlar biz suan 24+2′yiz ve acayip nutella ve cikolata tarzi seylere düştüm sürekli yeme isteği geliyo fazla kiloda almamisim acaba bi zarari olurmu?
SayeMom hanife-71 ben 4.haftadan neri yiyorum fulll çikolata tatlı valla 16 haftalıgım yarın bebişimde kız🥲🌸
perilice123 hanife-71 o aralar benim de öyleydi sonra azaldı baya. Ama ben yemek istediğim ve yediğim dönemde (abartmadan tabii) bol bol yürüyüş yaptım ve yüzdüm.
Haticecakirr hanife-71 o haftalar benim de aynıydı fakat bebeğe hiç bir yararı yok size kilo olarak veya şeker olarak döner biraz kısıtlamaya çalışın 🌸
Hazal3553 hanife-71 Kızımda bende öyleydim ye tatlıyı doğur hakkıyi derler ama bizde uymamisti şuan ikinci kez hamileyim 7 haftalık ama tatlı adını duyunca midem bi tuhaf oluyo görmek bile istemiyorum