Gamzenur37- Izmit konak hastanesinde gülçin hanıma çatı muayenesi olanlar anlatabilir mi acaba nasil geçti zor muydu, ne zaman yapıldı? Bu konu beni korkutuyo daa
Zeyzey41 Gamzenur37- iki doğumumu da gulcın hanımda yaptım fazla kasmayın derin bi nefes alın 5 saniyelik bişey
Gamzenur37- Zeyzey41 aa öyle mi bende gülçin hanımda doğum yapicam ınslalah henüz doğum seklim belli değil sizin ikisi de normal doğum muydu? Çatı muayenesi için öyle korkunç şeyler yazıyolar ki gerçekten korkmaya başladım sizin nasıl geçti