Deryadeniz63 17 haftalik hamileyim son günlerde hep baş agrisi var ayagi kalkinca sanki basim yere dusucek gibi oluyor tansiyonumda 10/6 cikio hep dusuk sizce bas agrisi icin ne yapmaliyim ?
sudamlasi Deryadeniz63 doğal yolları dene ilk. soğuk duş yapabilirsin uyuyabilirsin başını sıkıca bağlayabilirsin... Geçmezse parol iç parol hamilelere serbest🙋🏻
Gulcag Deryadeniz63 bende 10+2yım son 3 gündür bende de çok fazla sinirlerim bozuldu gözlerim de yanıyor direne bildiğim kadar direniyorum sonra parol içiyorum geçiriyor. Doktor randevumda haftaya mutlaka soracağım 😔
Dryoz Deryadeniz63 canım kolonyayla masaj yap burnuna çek kokusunu nane yağı sür halen geçmezse parol ağrı kesici yaptır duştan sonra Ceyran da kaldığında da olur bende çok çekiyorum baş ağrısı umarım geçer geçmiş olsun 🙏🏻
HseyinSedefoban Bende 17 haftadayım bende de aynı dert var Parol da içmek istemiyorum başım ağrıyınca eşime söylüyorum masaj yapıyor saçlarımı çekiyor geçiyor öyle yapınca çok aza iniyor yoksa başım kafamın tam arkası öyle bi ağrı yok mahvediyor