Aysegelininkizi Kızlarr dogum nasipse kasımda ve ben hiçbirşey almadım daha. Ebebek indirimi falan eylül ekimde olmuyor mu?? ne zaman bu indirimler neyi beklemem lazım ??
Ayseee4238 Aysegelininkizi persembeden pazara indirimler oluyor genelde diye biliyorum uygulamasından devamlı takip et bazen çok güzel indirimlee oluyor ben bazi eşyasını o şekilde aldım çok uyguna geldim