Arkadaşlar, kızım grip olmuştu şimdi eşim ve bana da bulaştı boğaz açısı burun tıkanıklığı eşimde ayriyeten vücut kırgınlığı da var. Kovitten şüphelendim ilklerde şüphelenmiyordum fakat gün geçtikçe artıyor şikayetim 39+2 haftaligim irtibata gecebilecegim bir doktor yok dewlete gidiyorum. Aile hekimine yazdım test verin dedi eşim gece vardiyasında geldi. Uyuyor uyandırmaya çalıştım test verelim diye kalksam şura yikilirim diye bnde aile hekimine yarın kontrolumvar o zaman şikayetlerini desem olmaz mı dedim geç olur bu gün dedi… Netten baktığımda korona hastalarına normal doğum yaptirilmiyormus ondanda bir kez daha vuruldum çünkü vücudum kolay toplanmiyor korkuyordum sezeryandan. Annem gelecekti yanıma babamı aradım bzm şüphemiz var annm glcekse iki hafta glmz yanınıza riske atamam dedim babanem göğüs kanseri annem bakıyor. Ananem yaşlı onlada annem işleri hep beraber yapıyorlar tarla işi vs kardeşim astım bronşit ve okula başlayacak kızım 32 aylık hangisine yzulecegime naoacagima şaşırdım. 😔😔😔😔 Bı akıl fikir verin komşumun kızı koronali iken bnm doğum yapacağım hastanede doğum yaptı. Sezeryan oldu doğumdan sonra bbgn kontrollerini bile yapmamışlar. Millet geriden geriden bakıp kaçmış tek odada tek başına korkuyorum napcam diye. 😔😟😩😩