Merhaba canım arkadaşlarım ☺️ 14+4 haftalık hamileyim. Geçen hafta gittiğimizde bebiş cinsiyetini göstermedi. Bugün 14:20 de randevumuz var. Umarım öğrenebiliriz. Bir oğlumuz var bir de kızımız olmasını çooook istiyoruz ancak çevremizdeki bütün insanlar bana bakıp senin yine oğlun olacak diyor. O kadar alıştık ki artık söylenen sözlerden erkek olacağına. Sağlıklı olması önemli ama kız da olursa süper olmaz mı? 😍 Dualarınıza bugün beni de ekleyin lütfen ☺️🙏🏻