sedayener- evet benimde 27. Haftamda başladı bu ağrı, doktoruma sordum round ligament ağrısıymış, hamileliğin ikinci 3 ayının sonuna doğru görülürmüş normal dedi rahimdeki bağların gerilmesinden dolayı olur geçici bişey dedi, magnezyum zaten kullanıyordum hala devam ediyorum yavaş yavaş azalmaya başladı korkmayın yani normalmiş, bende korkmuştum sonra öğrenince araştırınca içim rahatladı