Gamze23_65 Merhaba annelerimiz 14 haftalık hamileyim doktor tavsiyesi ile OMEGA 3 , D vitamini ve kan ilacı aldim aynı zamanda hipertiroidi olduğum için propycil kullanıyorum 4 ilac aynı anda sıkıntı olur mu
nevamm1 Gamze23_65 decavit,coraspirin,dupahston,demir ilacı,magnezyum,fitil,iğne, prilam birde ekstradan mide ilacı alıyorum yani toolamda 8-9 tane artık içerken yoruluyorum ve düşünüyorum her hangi biri bir yan etki yapar mı etkileşime vs.girermi diye 😞
gamzosgamzos Gamze23_65 euthyrox prilam folik asit progestan coraspin kullaniyorum gun icerisinde hepsini duzene soktum saatli kullaniyorum mesela 08.30 euthyrox 10.00 folik asit 12.00 progestan 15.00 coraspin 23.30 prilam. 00.00 progestan seklinde
Mavi34 Gamze23_65 Bende çok ilaç alıyorum. Birini sabah biri öğlen biri akşam diye aralık bırakmaya çalışıyorum. Sizde 3n az aralarında yarim saat gibi zamanlar bırakarak icseniz daha iyi
Sevilss Gamze23_65 ben de kan sulandırıcı multivitamin magnezyum d vitamini calsiyum ayrı ayrı içiyorum ama senin trioid ilacı çok önemli doktor sorun olsa söylerdi niye sorun olsun
MugeninNefesi Bende 3 ilac kullaniyorum. Tiroit, multivitamin ve demir ilacı. Olmaz sanırım doktorlarımız ona göre ayarlayip veriyordur 😊
Gamze23_65 Sevilss evet tiroit 1 gün almasam 2. gün çarpıntı yaşıyorum çok farklı ya gebelikte çıktı önceden yoktu