zeynepin_annesiiii 3 hafta hastanede yatıp 3 saat aralığına NTS’ye bağlanan biri olarak ☺️üsteki bebeğinin kalp atışları alttaki de senin sancı derecen bu her zaman aklında bulunsun. Bebeğinin kalp atışı 160ın üstüne çıktığında, sancı durumun ise 20 dk içinde aralıklarla 40ı geçiyorsa sancın var demek oluyor. NTS’ye bağlandığın zaman ekrana bak dediğimi anlarsın. İnşallah vaktinde kucağına alırsın yavrunu..