asliiyorgunn iyidir nasıl az illa 4 ile 5 kilo mu doğuralım bu kilolarda olan bebekler çok iyi kilolarda doğuyor 3 ten aşağı olmaz sağlıklı olsun 2. 5 kilo olsun nasılsa süt mama derken yoluna giriyor doğunca yani. Ayrıca benim büyük oğlan 4 kg doğdu şuan Afrika açı gibi sanarsın Somali ormanlarında doğmuş buda ilerden gidiyor ama büyük ihtimal abisine benziycek gelişimleri aynı çünkü anne karnındaki bir de erkek bebekler kız bebekler den illaki yapısal iri oluyor eğer kızsa bunuda her zaman değerlendirin