Nurss34 ben bebek denemelerine eşimin ısrarıyla başlamıştım ve ağlıyordum çocugum olursa diye. Olsun istiyordum bi yandan ama hamile olmayayım direk kucagımda olsun olcaksa da istiyordum 😂😭 herkes cocuk yapmıyor musun diyordu aman aman uzak olsun diyordum. Sonra 1 sene hamile kalamayınca işler değişti unuttum korkuyu neden olmuyor diye düşünmeye sardım. Şimdi hamileyim korktugum şeyler olmadı tek korkum ona birşey olması. Ama hamilelik cok zormus inanılmaz sabır istiyor