-Mathilda- Arkadaşlar merhaba Allah nasip ederse bir oğlumuz olacak ben genç kızlığımdan beri RÜZGAR ismini çok severim ve adını rüzgar koymak istiyorum sizce nasıl rüzgar ismi?
Hayalllllll -Mathilda- kızlarım var iki tane Lina ve Hira şimdi yine kızım olcak ayliz ismi oğlum var bitane egemen
Duruu61 -Mathilda- Benim ilk çocuğumun adı Yiğit Poyraz💙 iki ismide ben koydum. İkinciyede Kuzey Efe koyardım bana kalsada söz verdim karışmıcam diye eşim koyucak onuda daha karar vermedi ☺️