Kizlar aslima uzun süren bı süreç yani ilk aydan sonuç almak nerden bakarsan bak imkansiz her aşılama yaptığınızda her ay şansınız yüzde 5 yada 10 artiyo bu şekilde uzun ca denemeler sonucunda sonuç alina bilir yani aslında beni dinlerseniz eğer başından geçen birisi olarak asilmada hiç kendini de vicudunuda yıpratma direk tüp bebek en azından kesin sonuc alma ihtimalin çok yüksek ben ilk ayda sonuç aldım tüp bebekte ama asılma olmadi harcanan para yediğim ilaç her ay umut daha çok yoruyo