Dün çatı muayenemi oldum, burada yazılanları okudukça hep içimden abartıyorlar diye geçiriyordum ki aynen de öyle oldu😄 Doktor kolunu sokmuyor canlar, güzelce muayene şeklini aldım, doktorum eline jel sürdü ve güzelce konuşarak parmaklarıyla içeriyi muayene etti. Hafif sızlaya bilir dedi ama o öyle anlattıkça acımadı hiç. Hatta birazda kanımın üstünden bastırdı. Ama inanın hiç bir şekilde ağrı sancı olmadı. Muayene sonrası pembe yada kırmızı leke gelebilir korkma bu çok normal dedi ve bugün sabah pembe akıntı geldi. Sanırım bu konuda doktor çok önemli. Hepiniz böylesi güzel doktorlara denk gelirsiniz inşallah 🙏🏻