umudunannesiii 38.haftam alttan muayene olacagm ilk kez korkum yok sadece utaniyorum 🤣 Bir de akıntım oluyor o an da olur diye ondan utaniyorumm doktor o kadar dkkat eder mi acaba Bide eşinizi odadan ckartiyoe mu?
Bebegimicin1 umudunannesiii akıntın varsada bişey olmaz utanma canım akıntın için en fazla ilaç verir muayne olman bakması iyi
Ayseee4238 umudunannesiii ayh bendede akıntı var haftaya olcam bende çatı muayenesi bende akıntı olursa o esnada diye utanıyorum doktorumun bilgisi var akıntım olduğundan gerçi kendide dedi bu haftalar da olur hatta daha da cogalabilir diye ama işte o şekilde görünmekten insan utanıyor alttan muayene ederken muhtemelen eşini almaz.