cahillesohbetikestim Var mı biz gibi heyecanla ufaklığını görmek için sabırsızlananlar gün içinde kontrolümüz var inşallah her şey yolundadır 🥰👶🧸🤰🦁💙
Nesossssss cahillesohbetikestim bizde saat 13:00 de detaylı ultrasona giricez 🥰 20. Haftadayız cinsiyetini daha öğrenemedik bakalım belki bugün belli olur🙈
iremyasar cahillesohbetikestim bugün bizimde randevumuz var bakalım😇🌸inşallah hepimiz güzel haberlerle döneriz🥰
cahillesohbetikestim Nesossssss yaa bizde 16+5 iz sabırsızlıkla detaylı haftamızın gelmesini bekliyoruz 🦁💙😊
cahillesohbetikestim iremyasar inşallah biz şimdiye kadar 2 hafta da bir gidiyorduk bu sefer bir ay çok uzun geldi bize 😁💙
iremyasar cahillesohbetikestim aynen öyle olunca uzun geliyor valla zaman geçmek bilmiyor sabırsızlıkla kontrol günlerimizi bekliyoruz😊bizde son haftalara giriyoruz artık aylık değil haftalık kontrollere geçicez🙂
poyrazinannesi3547 Bizimde yarın kontrol günümüz Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimizde🤲🏻👑💙