BRUTAL-BETTY 37+4 de sezeryan ile doğum yaptım bebeğim de solunum yetmezliği varmış ciğerlerinde enfeksiyon varmış o yüzden kuvezde acaba aynı durumu yaşayan varmı Bebek ne zaman kuvezden çıkar sonradan bi hastalığı oluyor mu lütfen bilgisi olan Bilgi versin
eezgitturk BRUTAL-BETTY oncelikle gecmis olsun. Sezeryan doguran cogu kiside rastlanilan durum bu. Gorumcem sizin gibiydi. İki gun kucagina bile alamamisti bebegini sutunu sagip gonderiyordu bebeğine. İki gun icinde duzeldi bebis. Hic sorun yapma en buyuk isi halletmissiniz zaten gerisi corap sokugu gibu gelir en kisa zamanda hastaneden cikmaniz dilegiyle 🙏
Bebegimicin1 BRUTAL-BETTY solunum sıkıntısı oldugı için yegenim 2 hafta kaldı ama o brbrkten bebeğe değişiyor canım bi tanıdıgımda 35 haftalık dogum yaptı bebek 1 gün kuvezde kaldı