Arsuppp Arkadaslar ben yarin kontrole gidicem gebeligime Baştan beri olumsuz şeyler söylendi ve ben gittiğimde kalp atışını duydum şimdi tekrardan dinleyeceğim ama kalbi durmuştur diye çok korkuyorum sizde de böyle oldu mu cevaplarsanız çok sevinirim
Bsrahb Arsuppp 15. Haftalardayız halen o korku var.Bugün bende gideceğim ama çok Korkuyorum bebeğime bişi olmuştur diye
prensesimveannesi Arsuppp canım bu korkular hamileliğin başından sonuna kadar hep oluyor her zaman düşünüyoruz ama iyiyi düşün ki iyi olsun inşallah sağlıkla al kucağına 🐣
Ayse32 Arsuppp kuzum hareketlerini hissedene kadar o korku hep oluyor malesef benimde 2 kaybım var bu gebeliğimde doktora sevinçle değil korkarak gittim hep acaba kalbi durmuş der mi diye ama şöyle düşün kanaman leken olmadıysa kendi kendilerine büyüyorlar bizim elimizden sadece kendimize dikkat etmek geliyor 😊
Berlaysgl Bsrahb merhabalar bnde 14+5 im sizin cinsiyet belli oldu mu? Haftaya gitmeyi düşünüyorum belli olur diye düşünüyoruz artk🙂
Ayse32 Arsuppp bazen leke kanama oluyor için rahat etmezse acile git kalp atışlarına baktır kanama hiç bi zaman normal kabul edilmiyor ama doğuma kadar lekesi kanaması olup sağlıklı bi şekilde doğuran cok oluyor