Melistosum Hanımlar merhaba 😊 inşallah bir kızım olacak isim düşünmeye başladık ama 4 isim arasinda kaldım evet 4 isim 😀yardımınız gerekli sizce hangisi güzel olabilir 🙏 Elmira, Melisa, Defne,Alya yorumlarınızı bekliyorum😘
Gunesim1 Melistosum bu sene alya melisa almira çok var. Elmira da almiraya benziyor. Bence defne güzel. Hem defne şifa kaynağıdır faydalıdır bin derde devadır😊 bir de yeni isim furyasına kapılmamış daha özgün durur bence. Ben olsam Defne yi seçerdim
Kafam Melistosum alya veya arya bide defne her yerde karşıma cıkıyor bende defne istemiştim vazgeçtim ötekiler iyi
momtobe8 Melistosum kızımın ismi defne, ama defne cok var ama ben küçüklüğümden beri defne ismini çok severim. diğer isimleri söylemesi bana zor geliyor.