Aranızda 4 b li sağlıkçı olan var mı arkadaşlar doğum parası alacak mıyız acaba 35 haftalık gebeyim hastane maaşımı yatıracağını söyledi PTT ye para yatacakmış onu kullanma geri yatıracağız dedi ama ayrı doğum parası alınacak mı asgari ücretle çalışan yakınım 10000 kadar bir para aldı