Kızlar 32.haftamdayım. Ağdaya gidiyorum tüyler için. Diyorum ki bu hafta içinde gideyim ağdaya sonra doğuma yakın giderim. 1 ayda çıkıyor çünkü. Doktor en son Ekim 25 dedi. Ama her an herşey olabilir bebeğim biraz iri erken de gelebilir. Ne zaman ağdaya gidicem bilemiyorum. 35 de gitsem sonra 36 37 de doğum olur belki diyorum. Çok korkuyorum doğuma kıllı tüylü giderim diye