1papatyahikayesi shrgnss bende park beşik düşünüyorum cnm daha kullanışlı ablamdan biliyorum sepetler küçük geliyor bi süre sonra
shrgnss 1papatyahikayesi evet benim ablamda park al diyor en azından 2 yasına kadar falan yatabiliyolarmıs
Busrabbb Ve en kalitelisinide alsan bir süre sonra gıcır gıcır etmeye başlıyor cidden herkes park beşik öneriyor ben de öyle aldım