Merhaba anneler hemen konuya giriyorum her detayı söyleyeceğim 😅 son günlerde hep post açmıştım . 40+3 te yatışım yapıldı sancılarım yoktu ilk oğlumda olduğu gibi herşey aynıydı pazartesi sabahtan gittim yatışım yapıldı tetkikler damar yolu şu bu derken hafif hafif başlandı saat 2 de hafif ağrılarımla birlikte 2-3 cm açılmam olduğu söylendi sevindim oh çok şükür bitik ihtimal uzun süre kalmam akşama doğururum. Çünkü ilk oğlumda ertesi sabaha doğurmuştum psikolojik olarak zor oluyor ödü herkesi doğumu dinleyip ben neden doğurmuyorum diyordum 😅 neyse alttan muayenede bebeğin eliyle geliyor dedi pozisyonu sıkıntı ama değişiklik olmadı bi kaç saat hep aynı santimde kaldım ilerlemediğini söylediler açıkçası sezeryan olacak diye korkuyordum sürekli nstde başlı izin verince ayakta scuat yürüyüş merhem ana otumu da hazırladım koydum içiyorum arada hemen açıldı maşallah ama benimkinden tık yok sürekli başı hareketli kanalda değil denildi akşama kadar sonra tabiki kestiler suni sancıyı kendi hafif ağrılarım vardı sabaha kadar dinlen muhtemelen doldurabilirsin bi sıkıtı olmazsa enerjin olsun diye yeme içme işte bişeyler derken uyumuşum sabah ezanına uyandım etrafta tabi arasıra doğurmaya gelenlerden çok tutmadı uyku . Sabah ışıklarında suni ile tekrardan başlanıldı ama beni bi mide bulantısı tuttu 2-3 kez kustum lavaboya git gel sürekli zaten kan geliyordu sümüksü onu söylemiyorum bile , 3-4 cm olmuş biraz ama baş hala yukarıda neyse doktoruma haber verildi bi bakılsın duruma göre ne yapaçılacağı geldi çatala çıktım hocam ben sezeryan olmak istemiyorum denemek istiyorum dedim normali bebekte ni sıkıtı yoktu Çünki ebelerde saolsun cidden iyi ilgilendiler zaten normal doğum şansın olduğu için seni beklettik bı zamana kadar dediler yapabilirsin sende inanıyorsun istiyorsun dedi işte bi muayene karnıma hafifi bi iki baskı yaptı suyumu patlattı ya herro ya merro dedi yA başıyla gelecek yada eliyle ama inşallah inanıyorum yapacaksın Deryacım dedi sana güveniyorum diye moral verdi ve gitti bende izin verdiklerinde yürüyüşe filan devam ediyorken artık işler o saatten sonra çirkinleşti ama iyiki böyle olmuş jet doğum oldu resmen doktor muayeneye bakmaya gelirken doğurduğumu gördü şok oldu 😅 3-4 cm aradıydı birden 7 cm oldu ağrılarım şiddetleniyordu otur kalk pozisyonun hareketler yaptım korkmadım bilinçli olduğum için oğlum gel abi bizi özledi diye ağrılar çekiyordum kendimi motive ediyordum uzun süre orada olmaktan bıkmıştım baktılar 7 cm’den sonra bi doğum sancıları başladı çok fenaydı biraz bağırmışım orada ama inanın geçince hiç bişey yaşamamışsınız gibi gelince tabiki kolay olmuyor dedim tamam hatırladım benim doğumum yakındır , sancılarım çok yoğun oldu bi baktılar ıkınma hissin gelirse haber ver tam açıklık dediler çatala çıkmadan bi 10-15 dk yerde tuvalet şekilden sancılarımı öyle karşıladım biraz o kaka yapma hissi dedim çatala aldılar hemen orada biraz güzel ıknırsan dolaşacaksın dedi ebem bende içimden diyorum tamam çok şükür yolun sonundayım en geç yarım saate bebeğimi alacağım diye sancı gelince ıkımdım bi kaç kez baya iyi dediler ısıracak tabi biraz gücümde azdı destek ister misi ödediler evet dedim bi ebede bastırıyor sancım gelince büyük ikınmalar yaptım çok şükür 4-5 büyük ve uzun ıkınmamda oğlum geldi 🤲🏻❤️ İçten 2 tane dikişim vardı bi yandan başardık oğlum diyorum ona sesleniyoru msusuykr o an bitti herşey onu işliyorum bi yandan ebeler aferin sana başlarsın istedin gerçekleştirdin senin çabanı gördük hepimiz diye beni sohbet ettik meğerse suyumu önceden patlatsaydı doktorum sabaha bile kalmazdı ama doktorum kendi sancılarım için beklememi söylemiş sabah gelince işte katar verildi ama iyili olmuş suyum patladığı gibi herşey okadar hızlı ilerlediki çok şükür hep kolay olsun Allahım oğluma hemen kavuşayım abisi dışarda bi yandan eşim Allah razı olsun ilk oğluma güzel bakmış beni Baya özlemiş onu oyaladı kimsemiz yoktu zaten aklım hep ondaydı ilk defa bu kadar ayrı kaldık diye çok şükür ailemiz tamamlandı sağlık oluşumda ikimizde çok iyiyiz .31.08.21 saat 10.20
35 cm 3585 bi oğlan daha geldi dünyaya çok şükür herkese dua ettim orada hepimiz inşallah sağlıkla alın kucağınıza sorularınız varsa cevaplarım canlarım çok şükür normal şansınız varsa kesinlikle korkmayın ama aksi bi surum olsaydı mecbur sezeryanı seçecektim ço kşikir bebeğim son anda birden gelmeyi seçti 🧡🤲🏻 Hepinizi öpüyorum 💋 herkese hayırlı güzel sağlıklı doğumlar nasip ediyorum