1Hanzadehanim Arkadaşlar bu hastane de yakın zaman da doğum yapan oldu mu ücreti hakkında bilgi talep edebilir miyim
Seyda5234 1Hanzadehanim bende orda dogurmayi düşünüyorum Allah nasip kısmet ederse onsallah 2500 normal 3800 sezeryan diye biliyorum net öğrenirim ama öğlene dohru
meltemonen 1Hanzadehanim bende çamlıca medipole gidiyorum normal doğum 2750 lira diğer fiyatları unuttum 🤭🙄
1Hanzadehanim Seyda5234 yahu çok pahalı ya ilk kızıma Üsküdar da Yunus Emre de 1500e doğum yaptım aynı hastane 2 senede 3bin olmuş resmen fahiş zam gelmiş
Zeynepp97 Peray Arayıp sorduğunuzda söylüyorlar genelde ☺️ Ben geçen gün konuştum doğum Marta geldiği için net fiyat konuşamadık Ocak Şubat olsaydı bu yıl ki fiyattan anlaşa bilirdik dedi muhasebede ki kişi
Seyda5234 Peray normal doğum: 2700 Zorunlu sezeryan: 3400 İstege bağlı sezeryan 6200 TL fiyatları bu şekilde 1 hafta oldu ogreneli ve aralıktan sonra tekrardan gel dedi bana ben sezeryan olucam 28 Aralık bakalım ne kadar arrticak
Peray Seyda5234 demekki artacak 😐benim kide martta olucak insallah Daha fazla artmazsa orda yapmayı planlıyorum ilk doğumumda ordaydı memnun kalmıstım herseyden
Seyda5234 Peray benimdee ikizim orda doğum yaptı oda memnun kalmıştı ben orda yapicam ilk dogumum olucak hayırlısı bakalım
Mrskoroqlu 1Hanzadehanim ayy bende orayj duydum 2 ci doğumumu birdahaki ay gidip hastaneye bakicam dogum ücreti hakkında bilgi alacağım doğumum şubat 4 gibi gözüküyor ama erken olma şansı var ocak sonuda olabilir 😅