Arzuaksumom 2 gündür inanılmaz belim ağrıyor iş vs yapmıyorum sanki ellerimden ayaklarımdan birileri çekiştiriyor 2 ye bölüneceğim 😣 Bu durumu yaşayan oldu mu netten baktığımda bu aylarda olabileceği yazıyor
Rabis_nt Arzuaksumom evet bende çok yaşadım ama sonradan azaldı biraz canım rahim büyüdüğü içim kemiklerimiz genişliyor diye biliyorum o yüzden bu ağrılar
Smyrayldrm Arzuaksumom cnm benve 9+2 yım bende arada kasıklarım agrı grıyo acıyo karnım agrıyo bıde anlamafım hafıftwe bel agrım oluyordu mıde bulantılarım yanmalarım beni cok zoruluyo cnm bıde uzerıne covıd gecrdım bole yanı
Arzuaksumom Smyrayldrm çok geçmiş olsun benim kasık ağrılarım 5.6. Haftada oldu mide bulantım hiç olmadı mide yanması ara ara başladı ama bu bel ağrısı ömrüm yedi ☺️