Fundabysl 3.sezeryan olcak benim belden uyugmali tercih ettim cunku bebegimi gormek ve emzirme deneyimi yapmak istedim Sezeryanda korkulcak bisey yok tek yapman gereken 6 saat sonra ayaklanmaya çalışmak en önemliside gazını çıkarman ne kadar çabuk gaz çıkarsa iyilesirsin bunun için bol kayisi kurusu ye kayisi suyu ve kimyonlu rezene çayı iç bide neskafe gerisi çok kolay gaz ciktimi hemen rahatlarsın ne kadar çok hareket edersen yürürsen açılır hemen ayakkabısın sezeryan yattikca kötüye gider yürüyüş ve hareket en önemliside gaz hiç korkma benim 3.cu olcak bu sezeryan hemen ertesi gün evimi topladım işlerime baktım herşey senin elinde bol hareket bol sağlıktır sezeryan duş almak içinde eczaneden şu geçirmez bant al oh mis duşlar alınsın rahatlarsın devleti ozeli farketmez 🤗🤗🙏🙏