Patella Kızlar merhabalar, 17 haftalık hamileyim birkaç gündür fena bir şekilde kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum. Benzer durumu yaşayan var mı, bir çözüm öneriniz varsa çok memnun olurum 😔 zira oturup kalkmak bile işkence oldu artık.
9494Gizo Patella benimde o haftalarda oluyordu muz gecirdi ne alaka biomiyorum ama gunde iki kere muz yiyordum agrisi gecsin diye 😂
DuaElf Patella çok normal bende de aynı sorun var bir kaç haftadır. Kızıma hamileykende çok çektim o ağrıdan. Doğumdan bir süre sonra kendiliğinden kaybolmuştu. Çözümü yok diye biliyorum. Sandalye vb. Sert zeminde oturmamaya özen göster
Aaanneeyiiim Bu haftalar da normaldir canım bütün vücudun değişiyor genişliyosun ilerleyen haftalarda da daha da ağrılar oluyo ben 37 oldum doğurmak istiyorum artık 😊
Patella Aaanneeyiiim Yaa masaj yapıp rahatlatılacak bir yer de değil geçer umarım 😓 Rabbim yardımcın olsun senin de hayırlı vakitte kolaylıkla kucağına alırsın inşallah.
Uckmr Benimde o haftalarda çok yoğun bir şekilde vardı. Hep yatıyordum oturmak istemiyordum. Doktorum magnezyum verdi o biraz rahatlattı ama kesin çözüm değil doğuma kadar geçmeyebilir demişti şimdi ara ara oluyor