Eylulunannesiii Mervenur16 bende Cok çekiyorum denemediğim şey kalmadı havalandırmak ve zaytin yagi iyi geliyor sağlık ocağı doktoru sütyenin ucunu kesip öyle durmami söyledi geçmek üzere artk çok kötü yarık olmuştu