Kızlar merhaba 39+3 haftalık hamileyim 1 cm açılmam vardı son muayenede tekrar bakıldı ama aciklik hakkinda bisi demedi cuma hastaneye yatacak gibi gel kontrole bi bakalım dedi o günden beri ağrılarım başladı kasiklarimda en başta küçüktü şimdi çok ağrıyor uykumdan uyanıyorum birde bugün tüm gün karnım sertleşti taş gibi oldu nerdeyse 5 dakikada bir nefes bile alamiyorum sertlesince doğum belirtisimi bu ağrı ve karin sertliği yardımcı olur musunuz çok ağrım var