37+6 da nst de sancı çıktı acil yatış yapıldı ve 23.08 de kızım doğdu 🐣 spinal sezeryan oldu hiç korkulacak yanı yok sadece ben çok heyecan yaptım sakinleştirici vurdular öyle bebek gibi rahatladım 🙈 şimdi biraz dokunun sıkıntımız var odamda kızcemi bekliyorum kavusamadık henüz 🥰 sezeryan sonuçta bi kesi olduğu için hafif dikiş yerinde acı var ama geçer bir iki güne sonuçta bi can getiriyoruz dünyaya o kadar da kolay olmamalı dimi😁🥰 allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin dünyanın en mutlu anı o kavuşma anı bunun için herseye değer. Korkanlar bebeklerini düşünsün deli cesareti geliyor o zaman 😌 herkes sağlıkla yavrusuna kavuşsun sevgiler güzel anneler🥰🤍🌷