36+2yim artık son zamanlarıma girdim mide yanmalarım oldukça fazla, bazen gece uykudan uyandıracak kadar. Hamileliğim mis gibi geçti yalan değil ağrım sızım kusmalarım halsizlik hiçbirşeyim çok şükür olmadı. Sadece Mide yanmalarım başından beri ufak ufak olurdu ama rahatsız edecek boyutta değil, özellikle 1 aydır ne maden suyu ne başka bişey geçirmiyor asla. Böyle durumlarda sizin midenizi rahatlatan neydi acaba?😵💫