muge1661 Bugün adetimin 10. Günü, bugünden sağ kasığımda hafif ağrı başladı. Ovülasyon testini beceremediğim için vücudumu dinleyerek ilerliyorum yola🤣 sizde durumlar nasıl yumurtlamaya dair belirtiler var mı? Sağ kasık ağrım yumurta çatladığına mı delalet acaba ?
mom130 muge1661 benim baya kasık ağrısı oldu kahverengi akıntıyla beraber herralde adet olucam dedim 22. Günümdü test yaptım meğersem yumurtlama günümmüs
Hnd3535 muge1661 ben mesela dün yumurtlama pik dönemiydi. Uygulama da da öyle testte de çift çizgiyi gördüm🙈 SATım 19agustos. Bu aydan umudum yüksek inşallah 🙏
muge1661 mom130 hımm sizin yumurtlama geç oluyor ozaman siz 31-32 günde 1 mi adet oluyorsunuz ? Hadi inşallah bu ay tuttururuz🙏🏻🙏🏻
mom130 cnn34 düzensizliğim var şuan. Normalde 28 32 arası ama bu son zamanlar on gün geciktiği olup diğer ay on gün erken oldu bu ay da işte daha adet olmadım
muge1661 Hnd3535 ay hadi inşallah canım, benim 11. Günüm başladım çalışmaya 16-18. Güne kadar yolum var 1 gün ara verip öyle deneyeceğim, inşallah tuttururum, bu sırada folik asit, ananas eşime de muz cevİz yediriyorum bol bol 🤣
muge1661 Hnd3535 siz ozaman böyle ona normal meyve kestim hazırlasım sana diyip öyle verin sanki ona iyi gelecekmiş gibi değilde 🙈