Seyma0307 Merhaba kızlar ben yeni evliyim daha 1 ay oldu hamile kalmak istemeden hamile kaldım sizde de oldu mu böyle üzüleyim mı sevineyim mı anlamadım 🤔🤔
Minikmucizemmm Seyma0307 Canım bende evlendim ilk haftadan hamile kalmadım hemen düşünmememe rağmen ilk testi elime aldığımda şoka girmiştim çok ağlamıştım erken diye ama sonra alışıyor İnsan şimdi tekmelerini hissettikçe iyiki diyorum ve kavuşmamıza 20 gün kaldı ☺️
Betuluus Seyma0307 canım muhtemelen şuan şoktasın😂😂😂 bende kasımda evlendim aynı ay hamile kalmışım.. polikistik over olduğum için hemen hamile kalmam sandım hiç düzenli bi adet döngüm olmamıştı.. sonuç olarak ilk Aydan hamile kalmışım😂 eşimde şoka girmişti o da beklemiyordu şoktan çıkmamız bir iki ayımızı almıştır😂😂 sonra alışıyorsun ve iyi ki hamileyim diyorsun merak etme atlatacağın kısa bir süreçtesin☺️
Mutlulugum Seyma0307 Ben!🤦🏽♀️ Zor alıştım, okuyorum ve eşimle de aramız herzaman aynı ritimde gitmiyordu. Benim dünyam durmuştu. Şimdi 23 haftayız ve alıştık. Hissedince başka oluyor. Bence sevin, bu duyguyu tatmak isteyen o kadar kadin var ki.! 😘🙏🏽
Birglbiray Biz istiyorduk ama iki sene sonra falan evlendim ikinci ay hamile olduğumu öğrendim sevinemedim ben de istediğim halde ama alışıyorsun emin ol
Fidashka Bendede oyle oldu evlendigimiz ay kaldim hic erken istemiyordum resmen o anlarin tadini cikaramadim ama simdi pismanim guzelce sevinemedigim icin..Simdi iyi ki var iyi ki olmus diyorum ve gelmesini iple cekiyorum❤️
Fidashka Bide o kadar isteyipde bulanayanlar varken Allahin bizlere hemen nasip ettigi halde deyerini bilmemenin ne kadar gunah oldugunu dusunelim💖
Emineslh Seyma0307 😄😂 ah ah bende öyle 2 ay olmuştu evleneli güya eşim korunuyordu nasıl ne ara oldu şok geçirdik ilk çok ağladım ama onu gördüğüm anda saatlerce ultrason fotosuna baktım resmen iyi ki hamile kalmışım diyorum çünkü insanlar senelerini veriyor bebek için biz şükretmemiz lazım sakın şok olma geçiyor hatta çok güzel oluyor bu da böyle anı olarak kalcak
Imraninannesi Seyma0307 bir de bu taraftan bakın derim nice çocuk sahibi olmak isteyip de olamayanlar var her türlü yolu deniyenler var sırf hamile kalmak için. Yani elinizdeki nimetin farkında olun (bardağın dolu tarafından bakin ) derim. Bu arada ben de ilk ay hamile kaldım su an 36. Haftamdayim ilk zamanlarda bende de şu su an hazır değilim, keşke olmasaydı dediğim oluyordu. Ama ilk tekmelerini hissettikten sonra sabah akşam sukretsem azdır diyorum☺
Arzuu Ben de asla çocuk istemiyorum 1 yıldan önce derken evlendikten 2 ay sonra hamile kalanlardanım. O çift çizgiyi gördüğüm an da dahil hiç üzülmedim. Biraz korktum sadece hazır hissetmedim için ama zamanla o karnımda büyüdükçe, hareketlerini hissettikçe iyi ki gelmiş diyorum, 3 hafta sonra kollarımda olacak inşallah büyük bi heyecanla bekliyorum💕🤰🏻
Mineszn Seyma0307 evlendiğin ay hamile kalmışım beklemiyorduk bizde nasıl oldu anlamadık ben hala regl olucam diye beklerken bi kan veriyim dedim ve hamile olduğumu öğrendim ilkten şaşırdım sevinemedim daha doğrusu ne tepki vereceğimi bilemedim ama eşim çok sevinmişti ben kala kalmıştım şuan doğuma 22 gün kaldı sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı onu hissetmek çok güzel rabbim aratmadı verdi bunada şükür 🙏