Dygrd Sezeryanda korkulcak bisey yok tek yapman gereken 6 saat sonra ayaklanmaya çalışmak en önemliside gazını çıkarman ne kadar çabuk gaz çıkarsa iyilesirsin bunun için bol kayisi kurusu ye kayisi suyu ve kimyonlu rezene çayı iç bide neskafe gerisi çok kolay gaz ciktimi hemen rahatlarsın ne kadar çok hareket edersen yürürsen açılır hemen ayakkabısın sezeryan yattikca kötüye gider yürüyüş ve hareket en önemliside gaz hiç korkma benim 3.cu olcak bu sezeryan hemen ertesi gün evimi topladım işlerime baktım herşey senin elinde bol hareket bol sağlıktır sezeryan duş almak içinde eczaneden şu geçirmez bant al oh mis duşlar alınsın rahatlarsın devleti ozeli farketmez 🤗🤗🙏🙏
BurcuArslan Dygrd 31+5 3.sezaryenim olacak çok saolun 3ler zor olur diyenlerde var biraz endiseliydim 2. Doğumda çok rahattı. Biraz onunda rahatlığı var
Elif0712 Dygrd bnmde ucuncu olacak ilki kolaydi dedgn gbi hemen ayaklandim ikinci bna cok agir geldi dikişler fln iltihaplandi cok cektim gunlerce yuruyemedim suan cok korkuyorum
Tugbissss Dygrd 2 normalden sonra ilk defa sezeryan olacağım spinal mi oldunuz acaba sezeryanda epidural varmi herkesten spinal sezeryan diye duyuyorumda varsa hangisi daha iyidirki spinalmi epidural mi
Dygrd BurcuArslan aynen bendede 2.ci çok rahattı ama eminim 3.cu cocuk oyuncağı gelicek çünkü artık işin her kolayını zorluğunu bilgisini biliyor ve rahatliyoruz rabbim gonlunuze gore versin insallah saglikla gelsin bebiş 🤗🙏🙏
Dygrd Elif0712 hm benimde ilk çok zordu bilgim yoktu cevremde ilk sezeryan olandim zaten zorunlu ve mecburi oldum doğum kanalına inmedi bebek norma düşünmüştüm ama 2.ci çok kolay oldu her kolaylığı biliyordum enfeksiyon kapmaman için ilk 1 hafta pansuman yaptirmaliydin açık olcak dikiş kapalı durmamalı kesinlikle doktor 15 gün kullanman içine antibiotik ve kan ilacı yazmalıydı 🙏
ftm2946 Dygrd merhaba ben de dün genel anesteziyle sezaryen oldum fakat yarama hiç bakılmadı tecrübesiz olduğum için de çok yürümedim ağrılarım çok fazla, doktorum ilaç da yazmadı bunlar sorun olur mu acaba
Dygrd ftm2946 ilk gün kapalı kalıyor ikinci gün açılıyor yara pansuman yapılması lazım 2 gün arayla 1 hafta ağrıların ve enfeksiyon kapmaman için antibiotik ve kan ilacı yazması lazımdı 15 gün kullancaksin ciktinmi hastaneden bol bol yuruyus yap ne kadar hareket edersen rahatlarsın agrin kasılmak geçer sende yurudukce rahatladığını farkedersin geçmiş olsun
ftm2946 Dygrd çok teşekkür ederim bugün 2. günümdü fakat kimse sormadı açmadı ilgilenmedi, evet hala hastanedeyim fakat ağrılarım çok fazla canım çok yanıyor, yarın da çıkış yapılacak inşallah, doktoruma yarın bi sorayım
Dygrd ftm2946 sor tabi doktor canım doktor zaten gelip ayaklan der büyük ihtimal ama kesinlikle antibiotik ve kan ilacı yazdır ağrıların evdede devam ederse durmazsin o şekilde doktor gelip hareket et demedimi sezeryanda pek yatırmıyorlar şaşırdım şuan çok geçmiş olsun dedigim gibi yürüyüş yapman hareket etmen lazımki açılırsın düzelirsin çok geçmiş olsun 🙏🙏
Dygrd Tugbissss evet her iki tercihte var ama ben belden uyusmali tercih ettim dogumda bebeğimi görmek için hemde bana göre uyanma sersemliği olmuyor daha çabuk ayaklaniyorsun gibi geldi uyuşukluk olsada yanında esin falan varsa bebeğinle ilgilenip emzirme deneyimine başlıyorsun 6 saat sonra uyuşukluk geçiyor bişiyler yemeye başka dediklerinde sıvı tüket bol bol sezeryanda gaz çok önemli seni rahatlatan o olcak zaten gaz çıkarmadan çıkış yapmıyorlar bu yüzden sıvı tüket kayisi suyu iç bol bol sıvı tüket hem sütünde olur Allahın izniyle tabiiki tercih senin istediğin gibi olabilirsin sezeryan ama benim tercihim belden oldu hep 🤗🙏🙏
Dygrd ftm2946 rica ederim çok geçmiş olsun olursa bisey yaz yine buraya bana yardımcı olurum elimden geldikçe 🤗🙏❤
Dygrd Tugbissss yok diğerinde tam uyuyorsun onu istemedim hiç onu bebeğimi görmek istedim diğer türlü ayilcaksinda bebege adepte olcaksinda cok zor gibi geliyor