edaer ben 37+6dayım. Zorunlu sezaryen olacağımı geçen hafta doktorumla konuşmuştuk. Nasipse yarın son kontrol, cuma günü de yatışım olacak. Geçen hafta söylemişti önümüzdeki cuma sezaryen yaparız diye. Benim bebiş dönmedi ve biraz da sıkıntılı bir pozisyonda duruyor bu nedenle zorunlu sezaryen olacağım inşallah 🌸