ahemsiree Merhaba anneler, doğum yapmış olanlara bu sorum bebisleriniz ultrason görüntüleriyle aynı mıydı doğduğunda, benziyor muydu 🥰🥰
Kumru_ ahemsiree oğlumda 33.haftada yüzünün resmini istemiştim doktordan. Sağolsun uğraşıp alabilmişti. Renkkli olmamasına rağmen çok netti. Doğduğunda resimdekiyle aynıydı 🌸
Terspektif ahemsiree son haftalarda net fotoğraf alabilirseniz doğduğu haline çok benziyor. Ama erken haftadaki fotoğraflarla alakası olmuyor 🤭
Brcozkn ahemsiree oğlum 2 yaşında tam yüzünü yakalamıştı doktorum birebir aynısı hem de 6. Ayında çekilmişti fotograf. Bebek kucuk alan genis oldugu icin en net bu aylarda çıkarmış.
Minik_kalplim_ ahemsiree doğmadı daha bilmiyorum😂ben detaylı ultrasona da girmedim eeee normal kontrollerde de siyah beyaz fotolar yani sürpriz olacak bebişimiz 😂
ahemsiree Minik_kalplim_ artık renkli de çıkarıyorlar ya fotoğrafları 😄 öyle yazınca yazınca tecrübelisin sandım 😂 bakalım doğuran anneler ne dicek merak ediyorum. Küçük kardeşim ayni fotoğrafındaki gibi doğmuştu çünkü 🥰
Kumru_ ahemsiree Amin hepimizin evlatlarını inşallah. İkinciye hamileyim şimdi heyecanlıyım yine ama ilk annelik bambaşka bir heyecan ❤️Rabbim sağ salim kavuştursun bebişinizle🌸
Terspektif ahemsiree bu benim mi diyorsun görünce inanamıyorsun çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese yaşatsın. Ben ilk hafta her baktığımda gözlerim dolardı ağlardım benim mi bu diye 🤣
Burcu4135 ahemsiree 36. Haftadayız daha neye benzedigini göremedik 😁 5 gün sonra dogunca görecegiz insallah. Cok özeniyorum ne güzel fotolar var poz vermiş minnoslar bizim kızın ya bacagı havada yüzünü kapatıyor yada elleriyle. Ama insta da görüyorum ultrason görüntüleri ve de dogdukları hslleri aynı. 🤗
Omerhatice ahemsiree kizim detaylida ayni en küçük halasina benziyordu ay dedim tipkisinin aynisi.. doğdu simdi 2 buçuk aylık gören herkes ay aynı halası diyor 🤭 halasida çok güzel bir yüze sahip kendiside efendi usturuplu biri yüzü gözü havasına çeksin inşallah.. sessizliği çekmesin ama görümce aşırı sessiz biri 10 gün yanında dursun demezsinki aa sen burdamiydin o kadar yani😁
osm ahemsiree bende onu çok merak ediyorum ya 36+4 teyim iki kere net bir şekilde yüzünü görebildik bu cuma yine randevu var bakalım yine gösterecek mi😇 ultrasondaki gibi olursa zaten benim kopyam dudak burun kaşları hep çatık 😂 uyurken eli hep kafasında 😂 bi doğsa da gerçeğiyle tanışsak