Aylincaey sizi korkutmak istemem ama 2 hafta önce benim kulak ağrım ve boğaz tahrişiyle başlamıştı test yaptırdıktan sonra da burnum tıkanmıştı, pozitifi görmesem normal grip zannederdim öyle belirtiler vermişti çünkü. Öksürük koku kaybı vs neredeyse 1 hafta sonra başladı. Bir test vermenizde fayda olduğunu düşünüyorum umarım negatiftir ama pozitifse de ona göre önleminizi alırsınız. Çok geçmiş olsun.