aley_ckmk24 Cisem_Eren21 5+2 de keseyi gördük 8 haftalıkken vajinal muayene ile kalp atışını duyduk 😊
Merve_0109 Cisem_Eren21 4 haftalık kese gördüm 6 haftalık kızımı gördüm 7 haftalık kalp atışını duydum şuan 24 haftalık oldum
Fasulyeninannesi1 Kese 4. Haftada vardi. 6da kalp atisi gorundu 7de dinledik, darisi herkesin basina saglikla insallah
Cisem_Eren21 Şuan 7+3 oldum kese var 2 tane bebeğin beslenme yeri var bebek yok büyük ihtimalle olursa ikiz olur dedi doktor sizce de haftaya Cuma’ya duyabilir miyim acaba kalp atışını yada bebeği görebilir miyim