Aslhn12 Ilyda_demir09 valla gece olunca kıpır kıpır .. tam da kışa denk geliyor bi o konuda tedirginim maalesef :/
Elifinannesi11 Ilyda_demir09 uyku gelmiyor bu saatlerde hep sabah ve öğlen uyuyabiliyorum ancak gece çok enerjik oluom yattım ama uyku yok maalesef 😢
Kumru_ Ilyda_demir09 25+3üz oğlumla. Geceleri huzursuz bacak ve ayak yanması yüzünden uyuyamıyorum 😏 Devlet Hastanesi’ne gidiyorum ve maalesef doktorlar pek ilgili değil. kilo boy vs bilmiyorum. Ayin dokuzuna randevum var inşallah bu sefer ilgili bir doktora denk gelirim de biraz bilgi alırım oğlum hakkinda
ikiprensesannesii Ilyda_demir09 gece sabaha kadar tekmeleyen bir kizce bekliyorum 😂 b3ni uyandirdi suan sanirim uyuyo kendisi 🤦♀️😂🤭
Yonca0123 Aslhn12 soğukta evde kalır çıkmazsın ısıtırsın da yaz çocuğunu klima hep hasta ediyor döşü açık kalsa zaten bittin sen
Zhra4242 Aslhn12 Bence tedirgin olmayın benim 2 çocuğum da kışa denk geldi buda aralıkta doğacak inşallah bence evin içinde büyümesi gayet güzel bide inanın yazın ne hamilelik ne lohusalık çekilir
Elifinannesi11 H_myra1 buna hepimiz seviniypruz sanırım bu sıcakta hamilelik zor geçiyor bebekle daha zor olurdu ilk aylar sıcakta
merakliblog 19+4 ikizlere gebeyim tahmini aralığın son haftası gibi doğacaklar daha erken de olabilir. Henüz bir çöp almadım, heyecanla bekliyorum. Oğlumu hissediyorum kızımdan ses yok. Herşey yolunda çok şükür🧿
Ilyda_demir09 Benimde gece kıpır kıpır gündüz ara ara😂 kaç haftalıksınız doğumlar ne zamana geliyor şafak kaç bebişler kaç grâm😊
Elifinannesi11 Ilyda_demir09 22 hafta en son gittiğimizde 18 hafta iken 226gr bu ay gidicez inşallah büyümüştür bakalım
Elif1608 ikiprensesannesii aynıyız 😬😬 sabahın köründe uyandırdı beni 🤦🏻♀️ Artık tekmeleri tüm vücudumu etkiliyo hemen uyanıveriyorum😂😂
ikiprensesannesii Sebnem9 ay bi tek benimki boylw saniyodum cok fena ya hic durmuyo dogunca boyle olursa mahvoldum 🤭😂😂 ilk kizim hic boyle dgldi hareket etmeyince korkup gderdm doktora surekli uyuyodu smdide sessiz sakin 😂
Mrv-ElfAda Ilyda_demir09 Merhaba🌸 Biz de 25+4 üz doktorum kasım sonu ya da aralık başı gibi olur dedi doğum. Oğlumu sabırsızlıkla bekliyoruz babasıyla. İlk bebişimiz🥰
Elif1608 Ilyda_demir09 26 haftalığız, aralığın ilk haftası gelicek kızım inşaallah 🌺♥️ Geceleri ve sabaha karşı aşırı hareketli, gündüz tık yok 😬 umarım doğuncada böyle olmaz yoksa işimiz yaş 😂😂
Ftmtrk Elif1608 herkes anne karnın da hareketli çocuk doğunca da hareketli oluyor diyo ben de hep inşallah doğru değildir diyorum sabah akşam hareketli hele babası sevince karnım da savaş çıkıyor 😂