Yaprakhzl ben ilk 5 haftalık Ken gittim doktora bence git, keseye bakar, kese dogru yerde mi içinde bebek var mı kese düzgün yerleşmiş mi etrafında kanama var mı yok mu görürsün. Zaten 2 hafta sonra kalp atısı için bir daha cağıracak doktor. Başlarda kontroller sık oluyor.