Elifgoktug1 Sunayaz bende yaşadım Progestan i sürekli kullanıyorum 5. Haftada başladı kanamam şuan 10+2 yim o zaman dan bugüne progestan kullaniyorum bide iğne vurulmustum pruluton gibi birseydi sanırım ismi.
Sunayaz 333 [silindi] Allah razı olsun valla dün uyuyamadım tedirginlikten ama çok şükür bir sıkıntı yok dedi.
Sunayaz ArenAsilmomm Rabbim evlatlarımızı sağlıklı birşekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
blueberyy00 Sunayaz düşük tehlikeme karşı her hafta bir tane vurduruyorum o iğneden hiç şükür öyle bisy yapmadı belki içinizdeki birikmiş kan akmistir dışarı içiniz rahat edecekse bir kere daha görünün acile beklemek bisy değiştirmez
Sunayaz blueberyy00 içime inanın dert olmuştu gittim çok şükür sıkıntı çıkmadı ama progestan a devam edelim dedi
Sibel4248 Elifgoktug1 anladim canim ben doktora danışmadan bıraktım. Ama doktor devam ettiriyorsa bebeğe faydasindandir.
blueberyy00 Sunayaz aynen bende devam ediyorum hala ikisine de içiniz rahat olsun kötüyü düşünüp kötüyü çağırmayin çok sevindim iyi olmasına
Sibel4248 Elifgoktug1 anladim canim sen kullanmaya devam et o zaman şükür benim ağrı falan kalmadı inşallah seninde bir an önce geçer canim😘