Civcivim_34 e nabızdan bakıyorum ama değer falan hiç bişey yazmıyor yarın gidicem de hastaneye sizler bişey anladınız mı
sehrengiz_8 Civcivim_34 canım grafik çıkması gerekiyor o da hastaneden hastaneye değişiklik gösteriyor istersen önceden doktorunu ara ona göre git
Selinnn96 Civcivim_34 sakin olun telaş yapmayınn bende böyle kendim okumaya çalısmıstım telaştan ama imkansız onlar farklı şekilde grafik yapıp okuyolar korkmayın Allahon izniyle temizdir 🙏🏻
Bebek9 Ozel hastanede yaptırdım bende hala cikmadi bugün 1 hafta oldu sizinki kac gün sonra cıktı canım