Fdnlkmn adetim geciktikten yaklaşık 2 hafta sonra keseyi , keseden 1 hafta sonra kalp atışını duydum yani adet tarihine göre hesaplarsak 6 haftalıkken keseyi görmüş oldum. Siz doktorun hesabını dikkate alın. Yumurtlamaya göre değil adet tarihine göre hesaplanır. Beta değeriniz kötü değil 2 günde bir en az yüzde 70 artması beklenir . Takip edersiniz. Ben stres olmAmak için bu sefer bekledim. 1 haftaya kese görünür sizinde .