nagihanbirol26 atlisongul Alikahya da bir çok doktora gittim ama orayı hiçbir şekilde tavsiye etmem ben de gebelik yoktu Dermo it kist var ama onun teşhisini bile yanlış koydular hiç iyi davranmıyorlar ama alikahyada bi nazanı iyi diyorlar onunda hastası çok
Aley12 Merhaba bende Derince’de Nazan Karadeniz’e gidiyorum. Çok tatlı dilli bir doktor 😊 Ama doğum yerinin kapalı olduğunu sizden öğreniyorum. İlla özel hastane bakmamız gerekecek anlaşılan😏