Aslanyesm canım benimde o haftalarda ağrımaya başlamıştı ve gecmicek. Şuan 35+4 oldum çok ayakta kalınca ya da çok oturunca hala ağrım olur, uzanma ihtiyacı hissederim. Bunun sebebi pelvisimiz büyüyor ve koksiks dediğimiz bölgeye yanu kuyruk sokumuna ağırlık biniyor baskı yapıyor. Tamamen hamileliğin bir parçası bu durum